7 Φεβ 2012

H αποθέωση και η ομιλία Καλόπουλου

Την αποθέωση γνώρισε ο Δημήτρης Καλόπουλος κατά τη διάρκεια της βράβευσής του από την ΚΕΔ την Τρίτη. Στην ομιλία του καταφέρθηκε κατά πάντων και κάλεσε την ΕΠΟ να στηρίξει τους Ελληνες διαιτητές. 

"Ευχαριστώ πρωτίστως τον Κύρο Βασάρα γιατί έβαλε την ελληνική διαιτησία στον παγκόσμιο χάρτη και γιατί με στήριξε σε όλο αυτό τον άδικο και ποταπό πόλεμο που δέχτηκα και δέχομαι ακόμη.
Αντιλήφθηκε ότι η διαιτησία θα σβήσει αν συνεχιστεί αυτός ο κατευθυνόμενος πόλεμος εντυπώσεων.

Ήταν ο μόνος που εναντιώθηκε στους αξιότιμους και αντικειμενικούς ηθικολόγους και στους κατευθυνόμενους σεναριογράφους που παριστάνουν τους δημοσιογράφους. Υπάρχουν βέβαια ακόμα κάποιες φωνές της λογικής που πιθανόν να πνιγούν από αυτούς που θα διαστρεβλώσουν πάλι τα λεγόμενα μου ανάλογα με τα συμφέροντα του εντολέα-εργοδότη τους.

Η οικογένεια μου πέρασε πολλά. Όλη αυτή την αδικία, τη λάσπη, τη δημόσια διαπόμπευση. Ίσως κάποιοι δεν μπορούν να με καταλάβουν γιατί δεν τους αξίωσε ο Θεός να κάνουν οικογένεια, παρά τους μεγάλους σταυρούς που κάνουν και το πρόσωπο του καλού χριστιανού που προωθούν.

Ο καλός χριστιανός υπερασπίζεται το δίκαιο και όχι την καρέκλα του, δεν ζητάει την παραίτηση σου για να καλύψει τη δική του αβλεψία που έγινε είτε εσκεμμένα είτε λόγω ανικανότητας.

Μια έκκληση προς την τωρινή ΚΕΔ: Συμπαρασταθείτε στους διαιτητές και μην προσυπογράφετε ελαφρά τη καρδία τις θανατικές καταδίκες τους για να σώσετε τις θέσεις σας. Και εσείς υπήρξατε διαιτητές. Μάλιστα κάποιους από εσάς σας παύσανε αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα που διαιτητεύατε. Τόσο κοντή μνήμη για μια θέση;

Προς την ΕΠΟ έχω να πω να ασχοληθεί πια σοβαρά με τις αμοιβές των διαιτητών και κυρίως των βοηθών. Ο τρόπος; Ελαφρύνετε τις αποστολές της Εθνικής ομάδας από ανθρώπους που δεν είναι ανάγκη να παρευρίσκονται εκεί.

Μην αφήνετε τους διαιτητές χωρίς στήριξη απέναντι σε δημοσιογράφους που εκτελούν εντολές. Απέναντι σε παράγοντες που προσπαθούν να καλύψουν δικά τους λάθη και παραλείψεις στοχοποιώντας διαιτητές. Είχαμε επιθέσεις σε μαγαζιά, αυτοκίνητα, ακόμα και σοβαρές σωματικές βλάβες. Μήπως πρέπει να θρηνήσουμε θύματα;

Είμαι πεπεισμένος ότι ακόμα και αυτή τη στιγμή που σας μιλάω, κάποιοι ίσως από το ακροατήριο έχουν μέσα στα χαρτιά τους τις φορολογικές δηλώσεις των πελατών τους ή τις δικές τους και ασχολούνται με αυτές.

Τα σημερινά μου λεγόμενα ίσως είναι καταδικαστικά για μένα και το μέλλον μου στο χώρο της διαιτησίας. Δεν έχει σημασία. Αυτός είμαι. Κανείς δεν μπορεί να φιμώσει τη φωνή της αλήθειας. Πάντα θα είμαι στη διάθεση της διαιτησίας να προσφέρω τις υπηρεσίες μου. Όπου κι αν μου ζητηθεί".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου