29 Ιαν 2012

"Όποιος μου ασκήσει πίεση, θα του κοπούν τα πόδια"

Ο πολυσυζητημένος διαιτητής Πέτρος Κωνσταντινέας σε δηλώσεις του στο κανάλι της Μεσσηνίας "Best TV" στο περιθώριο της κοπής της πίτας της ΕΠΣ Μεσσηνίας, την Παρασκευή (27/1), "απείλησε"... πως "όποιος μου ασκήσει πίεση, θα του κοπούν τα πόδια! Κανείς δεν μου άσκησε πίεση, δεν θέλω να μπω σ` αυτό το κομμάτι..."

Ο Μεσσήνιος ρέφερι τόνισε επίσης οτι "όταν καταλάβω οτι δεν έχω τη στήριξη του κόσμου, θα φύγω. Αν δεν με στηρίζει ο κόσμος, τότε σημαίνει οτι κάτι πάει στραβά, τότε μόνο θα φύγω"

Παράλληλα, αρνήθηκε να σχολιάσει τη φάση με το πέναλτι που ζήτησε ο Ολυμπιακός για το μαρκάρισμα του Τοροσίδη στο Ξάνθη-Ολυμπιακός. "Απαγορεύεται να πω για το πέναλτι. Αλάνθαστος διαιτητής δεν υπάρχει, καλύτερος διαιτητής είναι αυτός που κάνει τα λιγότερα λάθη"

Επίσης είπε μεταξύ άλλων οτι "θέλω να τερματίσω χωρίς στάμπες και μου δίνει δύναμη ο κόσμος της Μεσσηνίας και της Ελλάδας"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου